پستانک تمام سیلیکون :

نوزاد تازه متولد شده میل به مکیدن انگشت دارد . بعضی از نوزادان حتی قبل از تولد ، انگشت شصت خود می مکند . این عمل باعث آرامش کودک می شود . مکیدن تاثیر مستقیم بر روی فک نوزاد می گذارد . بنابراین استفاده از پستانک های غیر استاندارد ، می تواند خسارت های جبران ناپذیری برای کودک شما بوجود بیاورد. پستانک تولیدی این شرکت ارتودنسی بوده و هیچگونه آسیبی به دندان کودک شما نمی رساند و به رشد و شکل گیری طبیعی دندان کمک می کند .

ویژگی های پستانک تمام سیلیکون :

پستانک تمام سیلیکونی این شرکت به صورت یکپارچه طراحی و با سیلیکون پزشکی ساخته شده است . این پستانک تمام ویژگی های یک پستانک خوب و استاندارد را دارد و شما می توانید از این پستانک برای نوزاد خود بدون هیچ نگرانی استفاده کنید .پستانک سیلیکونی از سیلیکون پزشکی درجه یک و با مقاومت پارگی بالا ساخته شده است و بسیار انعطاف پذیر است .شما می توانید انگشت خود را داخل این مدل پستانک کرده برای کمک به مکیدن نوزاد خود در دهان او قرار دهید.

 دندان گیر

آغاز رویش دندان های کودک در فاصله 4تا6 ماهگی با خارش و درد لثه ها همراه است که باعث کلافگی کودک می شود در این مواقع استفاده از دندان گیرهای سیلیکونی می تواند چاره ساز باشد.

روند طبیعی رشد دندان ها از شروع 4 ماهگی تا آخر یک سالگی ممکن است که به طول انجامد که در این دوران کودک با ازدیاد بزاق دهان، تب، اسهال و کلافگی مواجه می گردد. کودکان انگشتان خود را می مکند و یا اسباب بازی های خود را در دهان می برند که این کار ممکن است به لثه های کودک و فرم فک آن ها آسیب وارد کند. ویژگی هایی که باید یک دندان گیر مناسب داشته باشد همگی در دندان گیرهای سیلیکونی این شرکت منظور گردیده است.

بطری سلیکونی شیر

جهان در برابر چشمان ما پیوسته در حال تغییر می باشد اما چرا باید کودکان در بطری های قدیمی و ناخوشایند تغذیه کنند ؟

چرا باید مادران نگران بطری های پلاستیکی آلوده و بطری هایی که سیستم گوارش کودکان را تحریک می کند باشند ؟

ما برای ادامه وضع موجود دلایل مناسبی پیدا نکردیم در این راه روش های مهمی آموخته ایم .

الهام بخش محصولات ما قلب مادرانی است که نوزادان خود را مانند چشمان خود دوست دارند.

آمیزه ای از فرم و عمل :

  • دارای دریچه هوا
  • جلوگیری از چکیدن

شست و شوی راحت و آسان :

  • انعطاف پذیر و راحت برای شستن
  • جلوگیری از ته نشین شدن مواد

به لحاظ بهداشتی 100% بدون  «BPA»

  شیر دوش با پمپ سیلیکونی :

شیر مادر کامل ترین غذا برای کودک دلبندتان می باشد. شیردوش تولید این شرکت با پمپ سیلیکونی ، وسیله ای مناسب برای تخلیه شیر اضافی از سینه مادر و تسکین دهنده اوست و در زمان عدم آمادگی کودک برای تغذیه و یا دور بودن کودک از مادر استفاده می شود. این محصول متناسب با اندازه های مختلف سینه طراحی و تولید شده است. پمپ این محصول از سیلیکون کاملا بهداشتی تولید شده است و مصرف شیر جمع شده در داخل آن کاملا بهداشتی می باشد.

گالری تصاویر

اطلاعات تماس

  • iconsales[at]polymeriranian.com
    info[at]polymeriranian.com
  • iconSaturday - Wednesday: 8:30 AM-18 PM
    Thursday & Friday: Closed